اوج عملکرد با نوروفیدبک -مرکز تخصصی نوروفیدبک الومینا

 

اوج عملکرد با نوروفیدبک 

 

مغز مانند هر عضو دیگری در بدن است. اگر شما آن را ورزش دهید، عملکردش بهتر خواهد شد  وکارآمدی مغز می تواند در زمان کمتری با دقت بیشتری انجام شود .

نوروفیدبک (Neurofeedback) ابزاری برای آموزش و تمرین شبکه های عصبی  به عنوان یک تمرین و ایجاد راهای عصبی می باشد . برنامه فردی، با تقویت اتصالات عصبی خاص، از منابع مغزی کارآمدتر استفاده می کند.

 

 

برای وکلا، رهبران کسب و کار و جامعه مالی، بهره وری بیشتر بدان معنی است که انرژی ذهنی کمتر از دست ندادن آرامش، حدس زدن ، تجزیه و تحلیل و حفظ کنترل عاطفی است.

بسیاری از هنرمندان برجسته دارای مسائل مربوط به استرس بلند مدت هستند و استفاده از نوروفیدبک به سادگی برای کاهش استرس مفید می باشد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد.

 

نوروفیدبک هر دو عنصر ضروری استقامت و انعطاف پذیر ی مغز را در دراز مدت بهبود می بخشد .

 

ورزشکاران حرفه ای و موسیقیدانان از نوروفیدبک برای ایجاد توانایی در “منطقه” استفاده می کنند. تنظیمات حواس پرتی را در موقعیت های کلیدی، افزایش سرعت پردازش و تمرکز تمام انرژی های خود را بر روی وظیفه در دست. عملکرد صاف با فشار بیشتر، بهبود سرعت بازیابی پس از یک خطا و کمتر “بیش از حد تفکر” در لحظات حیاتی برابر است.

آنچه که بهترینها را تشخیص می دهد، انگیزه، تمرکز و چگونگی احساسات در شرایط فشار بالا است. به همین دلیل نوروفیدبک به سرعت ، تبدیل به یک استاندارد آموزش در ورزش های المپیک و حرفه ای و به طور فزاینده ای در جامعه کسب و کار شده است.

 

اگر سعی می کنید در محل کار سخت تر کار کنید و به ذهن خود  فشار می آورید  و می خواهید به چند درصد از توانایی های پنهان مغزتان بیفزائید نوروفیدبک یک تجربه معتبر به شما میدهد.

 

منبع 

 

روانشناس و نوروتراپیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا